Anggelicas.blogg.se

2015-11-14
11:04:32

Stan & sleepover

Godmorgon på er! Jag har ungefär varit vaken i 1 och en halv timme nu. Idag så ska jag på stan med Natalie. Hon skulle köpa något och undrade om jag ville följa med. Efter stan ska vi hem till mig. Vi vet inte riktigt vad vi ska göra men det kommer vi på då. Hon ska sova över hos mig. 
Imorgon är det förenings lunch. Då har amerikanska fotbollen sin avslutning och har bjudit alla cheerleaders på den "lunchen/avslutningen". Då kommer vi äta taco buffé. Sen så kommer tränarna dela ut olika pris till tävlings lagen. De olika prisen är: Mest värdefulla cheerleader, årets bas, årets bakperson, årets flyer, spotter och kompis. Jag är positionen bas. Jag hoppas att något av prisen går till mig haha. Men vi får se imorgon. 
Efter avslutningen har jag träning vid 4. Sen på kvällen ska jag hem till min mamma. Vi hörs sen! 

En gammal bild på mig och Natalie. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: