Anggelicas.blogg.se

2015-03-07
16:20:23

Uppdatering

Hej! Jag är ju riktigt intresserad av geografi. Just nu så kollar jag på geografens testamente Norden. Jag har kollat på det förut men det var ett tag sen. 

Idag så sa pappa att jag skulle komma ut till köket. Eftersom han lät rätt bestämd så verkar det som om att jag hade gjort något. Jag satte mig ner i köket. Då berättade pappa att jag skulle börja i Cheerleading imorgon!!!😍 Jag vart super glad. Så imorgon så börjar jag i cheerleading. Ikväll så ska jag till min kompis tindra. Jag är bjuden på mello kväll hos henne. Så jag ska sova över hos henne. 

Nu känns det som att våren börjar komma. Jag såg lite snödroppar här om dagen i gräset. Vi hörs ikväll. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: