Anggelicas.blogg.se

2015-06-29
17:13:41

Stockholm weekend

I helgen så har jag varit i Stockholm. I fredags så åkte vi till Gröna Lund. Jag åkte alla "stora" karuseller utom fritt fall. Hade dött om jag hade åkt den. Jag åkte också Insane för första gången. Åkte den 5 gånger.

När vi hade varit på Gröna Lund så gick vi till ett hotell. Det låg vid "plattan" i Stockholm. Där sov vi. Dagen efter så gick vi i stan. Jag köpte en tröja från Gant i NK. Den är rosa och stickad. Jag köpte också Nike Air Force från footlocker. Vi åt också på Taco Bar. 

Sen så gick vi till hamnen. Därifrån skulle vi ta båten Bika Paradise till Åland. Vi sov över på båten. Vi gick aldrig av båten. På kvällen så gick vi till discot på terassen. Vi dansade inte utan drack bara någon "drink". Det var min helg. Ni får bild sen på de jag köpte. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: