Anggelicas.blogg.se

2015-07-16
22:29:01

3 days

God kväll! Sitter och äter glass samtidigt som jag tittar på tv. Ute så spöregnar det, åskar och blixtrar. 
I söndags så var jag på stan med Natalie. Vi fikade på Espresso House. Jag köpte en spetströja. Den ser ni på en av bilderna.
I tisdags så var jag med Natalie. Vi var och badade. Sen så åkte vi hem till henne. Vi gick ut och tog lite kort vid "solnedgången". När vi kom in igen så spelade vi spel och åt jordgubbar med nutella och popcorn. Sen så sov jag över. Dagen efter gick vi ut i skogen och plockade blåbär. Vi fick ihop jätte mycket. Av det så bakade vi en blåbärs paj. Idag så har jag hjälp mamma att baka en socker kaka. Vi ska åka till östa imorgon med mammas kompis och bada. Vi hörs imorgon 












Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: