Anggelicas.blogg.se

2015-01-20
19:43:41

Read Time

Just nu så ligger jag och läser. Har tänkt att börja läsa cirka 20 minuter varje dag.  Boken jag läser heter För Alltid. Den är skriven av Ingelin Angerborn. Den är lite spöklik. Just nu så länge är jag bara på kapitel 2. Så jag har inte kommit så långt in i boken. 

Imorgon så är det onsdag. I skolan så har vi Bild. Det är en av mina fanorit ämnen. Jag har också ridning, det blir sista gången innan jag ska ta ett uppehåll. Sedan så ska jag ju kanske börja i Cheerleading. På torsdag så ska jag till mamma för att packa till Italien. Vi åker från Västerås med buss klockan 14:00. Sedan så sover vi över på Arlanda. Flyget går 09:30 (tror jag) på lördag morgon. Vi ska byta flyg. Det är ju bara cirka 3 timmar dit. Varför måste man byta då? När jag åkte till New York så böt vi inte flyg. Men i alla fall. I Italien så ska jag och mamma åka skidor. Vi ska bo på hotell. Jag ska få en skid tränare på engelska... Så jag måste kolla upp lite upp innan. Jag ska också ta med mig mitt lexikon. Jag hoppas att det blir en rolig resa. Måste försöka hitta Wi-FI så att jag kan blogga men det kommer nog bli på kvällar och morgonar. Jag har också kollat upp om det är tidsskillnad. Men det var inte det, vilket är skönt. Men nu ska jag fortsätta läsa. 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: