Anggelicas.blogg.se

2014-10-29
11:44:00

Trummelsberg

Igår var ju jag i trummelsberg med min pappa och syster. Vi åkte och köpte fika och en engångsgrill. När vi kom dit så skulle vi börja grilla. Pappa tog fram grillen. Vi fick ställa den bakom en sten för att det blåste så otroligt mycket. Men det hjälpte inte. Vi gick upp i skogen. Där blåste det inte lika mycket. Men det gick åt skogen. Vi använde upp en hel tändsticks ask. Så vi fick äta kall korv. När vi hade ätit så gick vi till en jätte gammal brygga som låg 30 meter ifrån där vi var. Det blåste så himla mycket så att tallarnas toppar svajade och såg ut om att gå av. Vi gick runt i skogen och jag fottade lite. Men jag fick inte så mång kort för att det är något konstigt med min kamera. Den kan bara ta 9 kort! Så jag måste kolla upp det. Sedan fikade vi. Det var så kallt så vi åkte hem efter det. Men det var skönt att få frisk luft. Vi åkte också förbi lillhäradsmasten.
 
Kategorier: Allmänt
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: