Anggelicas.blogg.se

2014-10-13
21:07:18

Outfit from Saturday

I lördags hade jag på mig det här. Det är en tröja eller tunika eller vad man nu ska säga. Och en grå kimono/Cardian. Sedan hade jag mina halv höga svarta skor. Kimonon/Cardian är ifrån H &M och skorna är ifrån Reaker. Helgen för mig har varit helt okej. I lördags så var vi på Erikslund shopping center. Mamma skulle lämna in sina glasögon. Sedan åkte vi hem. Vi var hemma för att gå ut med våra hundar. Sedan åkte vi hem till våra kompisar. Där åt vi mat och kollade på film. I söndags bestämde jag och min kompis Clara att åka och bada på Lögaregen. Men jag behövde hämta pengar hos min papaö. Så jag tänkte låna min systers cykel som är 6 dagar gammal. Och då upptäckte jag att den var stulen. Inte roligt. Liksom den var bara 6 dagar gammal. Så jag fick gå till pappa. Sedan så susade han mig tillbaka. Vi hjälptes åt att kolla i buskar och förråd. Men vi hittade den inte. Efter så åkte jag och min kompis Clara för att bada. När vi hade badat så ville vi ta bussen hem så vi ställde oss vid busshålls platsen. Efter 20 minuter så kom bussen. Det var nummer 7. Vi var helt ensamma på bussen. När vi skulle gå av så tryckte jag på "stopp knappen". Då börjar clara bete sig som en bäbis. Hon säger att hon ville trycka så hon säger "pip" rakt ut i bussen. Och då säger chauffören "Bip" och börjar skratta. Då börjar jag och Clara också skratta. Sedan går vi av på station och tar 1 hem. När vi kommer hem så går jag hem till mig och äter och hon till sig. Efter så går vi och frågar folk om de har sett något men ingen har sett något. Ja det var min helg. Hoppas eran var lite bättre! Kram A.
Kommentar:
2014-10-15 @ 17:46:33

Hoppas du har haft en bra dag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: