Anggelicas.blogg.se

2014-12-29
23:52:02

Ivyrevel

Hej! Idag så åkte jag till pappa. Jag ska va här fram tills på torsdag kväll. Jag tänkte visa er vad jag fick i julklapp från Ivyrevel (eller fick det av pappa och Linda fast det va ifrån Ivyrevel). Jag fick en bomber jacka som är svart med lila tyg inuti. Den kan man ha på våren och hösten (och kanske lite på vinten(?). Jackan fick jag av pappa. Sedan så fick jag en rosa klänning med paljetter till nyår. Den är super fin. Klänningen fick jag ifrån Linda. Jag fick också ett par jätte sköna leggings som är gråa med diamanter på😍 De fick jag av pappa.  Det var det jag fick där ifrån. Sedan då fick jag lite annat men orkar inte visa det nu. Jag ska sova nu. Natti!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: