Anggelicas.blogg.se

2015-04-28
21:04:15

:((

Hej! Idag så fick jag reda på att min hund har en njursjukdom (exakt samma som min gamla katt Findus hade). Hennes njurar funkar bara 25% av 100%. När jag fick reda på det här så blev jag väldigt ledsen. Min syster och mamma är också ledsna. Hon kommer kanske dö snart. Min gamla katt Findus avlivade vi, men han var sjukare. Det är inte roligt när ens "bästa" kompis blir sjuk. Nästan alla våra djur har blivit sjuka. Förutom min katt Trisse. Han är den enda som inte har blivit sjuk. Vilket är tur. Jag hoppas att vi kan hjälpa lucinda (min hund) så att hon lever lite längre. Men vi kanske ska avliva henne :'( 

Kommentar:
2015-04-28 @ 21:17:47
#1: JUNITJEJ

Jag beklagar verkligen! KRAM!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: