Anggelicas.blogg.se

2015-02-25
08:00:22

Dålig uppdatering

Hej! Förlåt för dålig uppdatering. Jag lovar att det ska bli bättre. Tänkte berätta lite kort om vad jag har gjort då jag inte har bloggat. I fredags så var jag på en hockey match med Elsa. Det var VIK mot Karlsskoga. De vann med 3-2 tror jag😂. På matchen så träffade jag min musiklärare. I lördags så var jag på råby IP med Elsa. Vi kollade på några i min klass hockey match. I söndags så var jag i Stockholm med min pappa och syster. Vi kollade på DIF-ÄFF mötas i fotboll på tele2 arena. Det blev 0-0😔. I måndags så var jag på kokpunkten. Jag var där med min kompis Jonna. Det var roligt. Igår så var jag på en hockey match med Elsa. VIK mötte Malmö. Innan matchen så tog jag det lungt, efter att ha damsugit hela lägenheten. 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: