Anggelicas.blogg.se

2015-01-03
23:37:13

Min dag

Hej allihopa! (Tyckte det blev lite tjatigt med dessa "Hej" hela tiden sĂ„ jag la in "allihopa"😂). Idag sĂ„ har jag varit och badat med en kompis. Det var vĂ€ldigt roligt. Jag har ocksĂ„ kollat pĂ„ nĂ„gon film med mamma. Ledsen för alla sena inlĂ€gg. Jag ska försöka blogga lite tidigare och oftare sĂ„ att jag kan fĂ„ in minst 3-4 inlĂ€gg per dag. Jag ska ocksĂ„ försöka ha lite fler foton. NĂ€r dagarna blir lite bĂ€ttre Ă€n vanligt sĂ„ ska jag försöka fota "dagens outfit". Imorgon sĂ„ jag kanske vara med nĂ„gon kompis. Vi fĂ„r se. Nu ska jag kolla pĂ„ ett pogram sedan sĂ„ ska jag sova! 

Älskar den hĂ€r bilden frĂ„n Brooklyn Bridge. Hoppas att jag inte visat den förut?

Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn: Kom ihÄg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: