Anggelicas.blogg.se

2014-09-26
21:47:54

Ny skola

Idag var min sista dag på Hammarby skolan. Jag har gått där nu 5 år och 1/2 Termin. Jag ska börja på Rotundaskolan. Den ligger rätt så långt ifrån där jag bor så att jag måste åka buss. Jag kommer att sakna alla mina vänner som går på min gamla skola. En i min förra klass "Pablo" han var så söt. Han fick mig att gråta i klassrummet. Min förra lärare "Anna" hon sa "ja nu får vi säga hejdå till angelica" Då kom han fram och sa "kram?" Asså jag blev tårögd. När vi slutade för dagen så ställde sig jätte många på ett led för att kram mig😂 Det var så pinsamt. Till och med några killar😂 Efter skolan ville "Niilo" och "Kourosh" se en av mina hundar. Så då gick jag dit med min hund asså vi mötes vid skolan. Och "Jennifer" ville säga hejdå en gång till så hon var också med. Vi var ute i 1 timme sedan så behövde jag hem. Sedan har jag inte gjort så mycket. Och nu ska min kompis Clara sova över så vi har en liten tjej kväll. Föresten så igår köpte jag det här örhänget. Ha en bra kväll allihop💋




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: