Anggelicas.blogg.se

2014-11-20
22:29:00

God natt

Är det bara jag som längtar till sommaren? Eller jag gillar vintern men jag vill att det ska vara varmt. Som ni kanske har märkt så har jag inte lagt upp någon outfit på länge men det för att jag har haft så tråkiga vardagskläder på mig. När det blir bättre väder så kan jag nog få till någon bild på outfiten.
 
Föresten på söndag så fyller min syster 14 år. Så vi ska fira henne lite gann (tror jag). Men jag har ingen anning vad man kan köpa till henne.
 
Jag känner mig rätt så konstig som sover i sport top och sport shorts (haha) (inga kommentarer tack). Men det är skönare. Imorgon är det fredag! Det ska bli skönt. Men jag har ingen anning om vad jag ska göra i helgen. Men jag kommer nog på något. Nu måste jag nog snart sova! Godnatt.

Bilderna är ifrån när jag var i Grekland i maj.
 
Kommentar:
2014-11-22 @ 19:37:14
#1: FAN

Vad fint:)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: